Re: Drukarka Canon i560

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 00:20:55 MET DST

Dnia 2004-09-28 16:51, Użytkownik Gupik napisał:

> Właśnnie przybieram się do kupna tej drukarki, proszę o wypowiedzi tej
> drukarki nt. jej urzytkowania, i czy urzywanie zamienników nie rozwali
> za szybko głowicy ?? za info, dzięki :)

trzeba bedzie drukarke zaprowadzic na komende i ja przesluchac... niech
sie wypowie... :)

bardzo fajna, szybka i jeszcze nie zauwazylem zadnej wady wg moich
kryteriow oceny. jak do tej pory zauwazylem tylko dwie rzeczy, ktore
ciezko zaliczyc do wad:
1. potrzebna bardzo stabilna podstawa, bo w szybkim druku potrafi ladnie
'bujac'...
2. moze to tylko wada mojego egzemplarza, ale troszke wolno reaguje
czujnik ilosci atramentu i dopiero po dluzszej chwili od wymiany
drukarka nie krzyczy, ze tusz sie konczy... drukuje normalnie...

znajomy w firmie zabija i550 od ponad 2-ch lat na zamiennikach i jak do
tej pory nie ma zadnych objawow zuzycia glowicy, a drukuje calkiem
sporo... kilka zasobnikow na m-c...