Re: 2 nagrywarki DVD, Którą wybrać ??

Autor: dembol <WYWAL_TO_yugin_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 22:00:23 MET DST

Tomek[TK] wrote:
> hmmm... z tego co wiem wersja 2500A miala problemy z odczytem plyt,
> czy w modelu 3500A jest podobnie?

Hmmm szczerze mowiac nie mam pojecia. Filmy DVD ogladam na odtwarzaczu
stacjonarnym Sony i nie ma on problemow z odczytaniem plyt nagranych na NECu
wiec jakosc zapisu chyba OK. Co do odtwarzania plyt to nie robilem jakis
super testow, ale wszystkie plyty odczytuja sie bez problemu (no poza tymi
nagranymi na Lite-onie :D ktore sie nie chca nigdzie odczytac - bledy same)
na NECu, wiec chyba wszystko jest OK

--
dembol