Re: telewizor "nie widzi" filmow

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 21:50:21 MET DST

> kolezanka ma problem z podlaczeniem kompa do tv. wszystko niby ok, widac
> pulpit windowsow, i to co sie robi, ale jak odpala film to nie widac nic
> poza okienkiem (bodaj bestplayer). probowala tez standardowym
mediaplayerem
> i ten sam efekt. zastanawiam sie z czym to ma zwiazek, moze odswierzanie
> czy cos...

Mialem taki sam problem, a wine za to ponosila opcja VMR9

rozwiazalem to tak:
1) Sciagnalem program MediaPlayerClassic (mozesz go sciagnac stad
http://www.rybnet.pl/~tk/inne/mplayerc.exe)
2) Uruchomilem go i kliknalem View => Options. Rozwinelo mi sie menu w
ktorym nalezalo kliknac na Output. Zaznaczylem opcje:
VMR9 (renderless) - nie pomyl z VMR9 (Windowed)
DirectX 9 w "RealMedia Video"
DirectX 9 w "QuickTime Video"

No i mialem DirectX'a 9.0b

--