Re: Szukam przejciowki zeby podlaczyc dv-rom z laptopa do peceta

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 21:48:58 MET DST

Uzytkownik "jurekiteresa" <jurekiteresa@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:ch6c7r$724$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Szukalem w sieci ale nie znalazlem (w Polsce) przejsciowki zeby mozna
> bylo podlaczyc cd-rom,dvd-rom,combo z laptopa do desktopa.
> Konwerter z 2,5 na 3,5 ale do cd-romow laptopowych.
> Konwertery dla dyskow 2,5 na 3,5 do desktopa sa na allegro ale do
> cd-romow nie ma :(
> NA e-bayu jest:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5120525722&category=16145

takie przejsciowki byly stosowane w malych desktopach della - cdrom/cdrw/dvd
siedzialo sobie w kieszeni
zakonczonej przejsciowka (podlaczalo sie pod nia normalny kabel ide i
zasilanie takie jak do 3.5 fdd)
Mialem ich kilkanascie ale rozeszly sie jakos wsrod znajomuych
naprawiajacych notebooki , zostala mi tylko jedna a tej sie nie chce
pozbyc.Sproboj spytac ludzi ktorzy na allegro handluja takimi dellami np:

pzdr