telewizor "nie widzi" filmow

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 20:43:58 MET DST

Witam

nie wiem czy nie bedzie to troche NTG, ale nie bardzo wiem gdzie sie
zwrocic :|

kolezanka ma problem z podlaczeniem kompa do tv. wszystko niby ok, widac
pulpit windowsow, i to co sie robi, ale jak odpala film to nie widac nic
poza okienkiem (bodaj bestplayer). probowala tez standardowym mediaplayerem
i ten sam efekt. zastanawiam sie z czym to ma zwiazek, moze odswierzanie
czy cos...

dodam, ze napisy grzecznie sie wyswietlaja choc na czarnym ekranie :]
moze ktos mial podobny problem? probowalem cos z googlem rozmawiac ale nie
bardzo potrafilem sformuowac pytanie by trafic na rozwiazanie problemu.
jakby ktos sie spotkal z podobnym dziwactwem, bylbym wdzieczny za jakies
wskazowki

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl