Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: .::dragon::. <evildragon_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:25:49 MET DST

Użytkownik "Piotr Bochaczyk" <piotr@bochaczyk.bis> napisał w wiadomości
news:ch7jra$n1f$1@shodan.interia.pl...

> jedną???
> jakie foto?

Wysłałem na grupę, ale jeszcze się nie pojawiłe!

> podłączasz to do tej jednej jedynej
> kabelkiem

> dwa kabelki... im grubsze tym lepsze
> MUSISZ przez wieżę!!!
> kolumny i wieża... jak połączyć chyba wiesz...

No właśnie to jest problem bo kolumna ma tylko jedno wyjście i to są takie
(uwaga!! głupi opis!! :-) druciki co po naciśnięciu takie przycisku je się
wkłada! (sorki za ten głupi opis, mam nadzieję że dobrze to opisałem!) Jak
one się nazywają i gdzie je podłączyć do wieży!!! (do takiego samego wyjścia
???)