Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:51:15 MET DST

> Wysłałem na grupę, ale jeszcze się nie pojawiłe!

wsadz gdzies na serwer i daj linka

> No właśnie to jest problem bo kolumna ma tylko jedno wyjście i to są takie
> (uwaga!! głupi opis!! :-) druciki co po naciśnięciu takie przycisku je się
> wkłada! (sorki za ten głupi opis, mam nadzieję że dobrze to opisałem!) Jak
> one się nazywają i gdzie je podłączyć do wieży!!! (do takiego samego
wyjścia
> ???)

ta.. tylko nie bardzo wiem o czym juz teraz mowisz - z opisu wnioskuje ze
nie wiesz jak podłaczyć głosniki do wieży - skoro mowisz ze masz na wiezy i
na głosnikach takie same złacza (zaciskowe) to powinny one byc osnaczone
kolorami (np czarny i czerwony) łaczysz wiec kablem - czarny-czarny i
analogicznie drugą zyle. natomiast w tej chwili nie bardzo kumam co do tego
ma komp? rozumiem ze chcesz podłaczyc wieze do kompa, ale w ktora strone ma
plynac dzwiek? jak z kompa do wiezy to juz ci wytłumaczyli - jeden koniec
przewodu do line out w kompie, a drugi do aux w wiezy - jak nie a aux to
mozesz probowac z mic in na wiezy , jak tego tez nie ma to du** zbita.
natomiast jak chcesz dzwiek z wiezy na kompa, to jeden koniec kabla
podłaczasz w wiezy na wyjscie sluchawkowe (ew pod słacza zaciskowe, ale nie
polecam) a drugi koniec w kompie na line in
natomiast nigdy nie proboj mogłaczas bezposrednio głoscnika pod line out, bo
spalisz karte dzwiekową - MUSI byc jeszcze wzmacniacz