Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: Piotr Bochaczyk <piotr_at_bochaczyk.bis>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:12:51 MET DST

 .::dragon::. napisał:

> Witam! Chciałbym podłączyś kolumnę do komputera
jedną???
> (patrz foto 'KOLUMNA').
jakie foto?

> nie wiem jak to zrobić :-) W komputerze nie mam żadnej dodatkowej karty
> dźwiękowej ani nic w tym stylu!
podłączasz to do tej jednej jedynej

> Jak podłączyć taką kolumnę do komputera???
kabelkiem

> Jakie kable są potrzebne i czy trzeba cos dokupić???
dwa kabelki... im grubsze tym lepsze

> Dołączam jeszcze zdjęcie MINI WIEŻY, ponieważ nie wiem może da się
> (albo trzeba) podłączyć przez wieżę??
MUSISZ przez wieżę!!!

> Proszę o wskazanie potrzebnych rzeczy do podłączenia tej kolumny!!
kolumny i wieża... jak połączyć chyba wiesz...
i teraz... potrzebujesz kabelek minijack (minidżek) na jednym końcu i
zależnie od tego jakie masz wejście AUX do wieży, to z takim właśnie
końcem. Najczęściej jest to 2xcinch (cincz), ale niekoniecznie, bo może
być również minijack.

jeden koniec kabelka wpinasz w gniazdo OUT karty dźwiękowej, drugi w
wejście AUX wieży. Przełączasz wierzę na AUX i cieszysz się dźwiękiem.

Jeśli wieża nie ma wejścia AUX, to się nie da podłączyć do niej
komputera.

--
                            /\
Neevor         \,       /\/'  `\