Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: .::dragon::. <evildragon_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 18:54:50 MET DST

Witam! Chciałbym podłączyś kolumnę do komputera (patrz foto 'KOLUMNA'). Ale
nie wiem jak to zrobić :-) W komputerze nie mam żadnej dodatkowej karty
dźwiękowej ani nic w tym stylu! Jak podłączyć taką kolumnę do komputera???
Jakie kable są potrzebne i czy trzeba cos dokupić??? Dołączam jeszcze
zdjęcie MINI WIEŻY, ponieważ nie wiem może da się (albo trzeba) podłączyć
przez wieżę?? Proszę o wskazanie potrzebnych rzeczy do podłączenia tej
kolumny!!

P.S. Sorki jeżeli to nie tematyka tej grupy!

<<<<<<EvilDragon>>>>> evildragonWYTNIJ@go2.pl
Gadu Gadu: 9060643 "Mylić się jest rzeczą ludzką, ale
żeby naprawde coś spaprać - to potrzeba komputera."