Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: Michal Lejk <michal.lejk_at_post.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:04:08 MET DST

Użytkownik " .::dragon::." <evildragon@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ch7jem$ban$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam! Chciałbym podłączyś kolumnę do komputera (patrz foto 'KOLUMNA').
Ale
> nie wiem jak to zrobić :-) W komputerze nie mam żadnej dodatkowej karty
> dźwiękowej ani nic w tym stylu!
Powaznie pytasz?
Zalozmy ze tak, a wiec:
a) co rozumiesz przez dodatkowa karte? To jakas dzwiekowa w ogole masz, czy
kompletnie nic?
b) jesli masz karte to normalnie przez jacka _teoretycznie_ mozesz sobie
podlaczyc kolumne (btw - zdjec brak). Teoretycznie, bo jak kolumna jest duza
to karta nie pociagnie.
> Jak podłączyć taką kolumnę do komputera???
Przez wzmacniacz, ew. wieze.
> Jakie kable są potrzebne i czy trzeba cos dokupić???
Kabel jack <-> chinch.
> Dołączam jeszcze
> zdjęcie MINI WIEŻY, ponieważ nie wiem może da się (albo trzeba) podłączyć
> przez wieżę??
Zdjec brak - podlaczyc sie da, jesli wieza ma wejscie aux lub _w
ostatecznosci_ przez mic in.

A jezeli tylko kpisz, to *** :)
Pozdr,
ml