Re: 2 nagrywarki DVD, Którą wybrać ??

Autor: RatSbane <ratsbane_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 18:38:03 MET DST

Użytkownik "Gupik" <gupik@piasta.pl> napisał w wiadomości
news:ch7fs7$reb$1@inews.gazeta.pl...
> mam do wyboru dwie nagrywarki DVD i nie bardzo wiem którą wybrać, a może
> ktoś z was ma lub katował te dwa modele ?? bo chciałbym wiedzieć jak się
> sprawują w praniu, za info, Dzięki :)
>

> http://simmtech.pl/index.php?m=item&id=4438
>
> http://simmtech.pl/index.php?m=item&id=3775
>
> a może lepiej zaszekać na model 108 lub podobny i kiedy on się pojawi w
> sklepach ??
>
> a sądzicie o LiteOnie x 16 :) w porównaniu z tymy w linkach ??

Ja bym brał 108'ke. Mam 107 i brakuje jedynie obsługi nagrywania DL'era. Jak
nie masz czytnika DVD, to bierz Pioneer'a bo Nec gorzej czyta z tego co wiem
z forum.cdrinfo.pl. A pioneer dobsh nagrywa i czyta. Nec natomiast chyba
jest jednym z najlepszych napedow jesli chodzi o jakosc nagrywania. Możesz
kupić x16, ale jak narazie nie ma płyt, a i jakość nagrania może być gorsza
bo jak wiadomo jest wieksza predkość obracania się płytki. Zresztą x8 czyli
c.a. ~8,30 min to i tak mało dla 4,7 GB.
Jeśli chodzi o mnie to narazie ze 107D nie mam kłopotu i jestem zadowolony.
tylko pamietaj o wgraniu najnowszego bios'a do wypalarki.

pozdr.
RatSbane