Re: Epox 8k9a7l

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 18:37:46 MET DST

> optyczna.Czy jest mozliwosc tego wylaczenia?Rozswietla mi pol biurka w
nocy
> i denerwuje nieco.Dodam,ze w biosie nie znalazlem opcji za to
> odpowiedzialnej.
ja to zrobilem w ten sposob, ze kupilem sobie filtr antyprzepieciowy i na
noc go wylaczam. Dodatkowa zaleta ze jak jest burza to Twoj komputer jest
bezpieczny.
Niestety w biosie nie znalazlem jakiejkolwiek opcji wylaczajacej prad
podawany do klawiatury i myszy, bo tez i to wynika ze specyfikacji ATX-owej
(np: wlaczanie komputera za pomoca myszy czy tez hasla wpisywanego z
klawiatury)

zdrowko
x4y4