KARTA SIECIOWA - uszkodzona czy nie?!

Autor: Maciej Nowak <novaxim_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 17:27:41 MET DST

Witam!
Mam kartę sieciową, która po włożeniu do komputera jest wykrywana na liście
sprzętów PnP (m.in. przydzielane jest jej IRQ). Windows także widzi kartę,
ale... nie chce zainstalować sterownika. Dadam, iż jest to jest sterownik na
którym działa poprawnie druga, taka sama karta (wszystkie karty mam te same
i w tej samej wersji). Zatem zapytam osób, które może się z tym już spotkały
i napiszą mi czy to już koniec tej karty?
Pozdrawiam, Maciej N.