Re: KARTA SIECIOWA - uszkodzona czy nie?!

Autor: Michal Lejk <michal.lejk_at_post.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 17:56:19 MET DST

Użytkownik "Maciej Nowak" <novaxim@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ch7e78$720$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Witam!
> Mam kartę sieciową, która po włożeniu do komputera jest wykrywana na
liście
> sprzętów PnP (m.in. przydzielane jest jej IRQ). Windows także widzi kartę,
> ale... nie chce zainstalować sterownika.

A co to za windows? Bo jak SBS 2003, a do tego trial, to ma jakiegos buga w
kwestii kart. Chodzi o to, ze jak mu sie wyciagnie kabelek z karty w trakcie
pracy (albo z innych przyczyn siec na sekundke padnie) to sypie sie cale AD
i sieciowka przestaje normalnie funkcjonowac. Po dwoch dniach prob pomogla
reinstalacja systemu :( Ten blad nawet gdzies byl oficjalnie poruszany ale
nie pamietam gdzie.

>Dadam, iż jest to jest sterownik na
> którym działa poprawnie druga, taka sama karta (wszystkie karty mam te
same
> i w tej samej wersji).

No wlasnie to jest najbardziej frustrujace...

>Zatem zapytam osób, które może się z tym już spotkały
> i napiszą mi czy to już koniec tej karty?

Wsadz karte do innego kompa i sie przekonaj. Ale jezeli to SBS to patrz
wyzej.
Pozdr.
ml