Re: jednak problem z klaw usb

Autor: januSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 17:31:53 MET DST

Użytkownik Grzegorz Różański napisał:
> Witam
> Pisalem niedawno, ze mam problem z ta klawiatura, ale niestety znow to samo.
> Po prostu wykrywa mi ja jakos nieznane urzadzenie i nic z tym nie idzie
> zrobic. Nawet wkladanie wykladanie w kolko juz nie pomaga. Sterowniki
> wszelakie zainstalowalem.
> Plyta to MSI KT4AV, a klawiatura BTC 5126H. Pomozcie... sa moze jakies
> uniwersalne sterowniki do klawiatur usb? Trace sily :/
>
> pozdrawiam

Ja mam czytnik kart FLASH, który zachowuje się tak samo, ale z
niektórymi płytami chodzi OK. Najśmieszniejsze jest to, że najlepiej
współpracuje z płytami na LX i BX. Z KT3 chodziło jak chciało, nigdy na
przedłużaczu USB, a na płycie z chipsetem SIS chodzi super...
Widocznie niektóre urządzenia USB są kapryśne.
Spróbuj z innymi kompami, a potem reklamuj klawiaturę lub płytę.

Janusz