Re: [dlugie] Problemy z HDD

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 15:03:32 MET DST

> 512 MB RAM, plik stronicowania 768-1600 MB (na partycji jest jeszcze  1
> GB wolnego w zapasie). Zawsze tak miałem. Acha, używam równoległego
> logowania dla dwóch użytkowników. Czy za tak dziwne objawy mogłaby być
> odpowiedzialna taśma?

nie mam winXP -- ale a pewno to nie jest prawdlowe zachowanie .

sprobuj wylaczyc co sie da , zmiejszyc rozdzielczosc grafiki , wylaczyc
skporki , logowac sie na jednego uzytkonika , wylaczyc jakies fonty i wszystko
co rezyduje w pamiec, zorbic skan antywirusowy .

moze wylaczyles buforwanie zapisu na dysku ???
w trybie awaryjnym tez tak tragicznie chodzi ??

czego uzywasz ze zajmuje az tyle MB ???

moze masz cos w biosie ustawione zle -- zbyt szybki transfer na dysk .