Re: [dlugie] Problemy z HDD

Autor: Lisek <ahmeni_bez_spamu_at_tenbit.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 07:56:11 MET DST

2004-09-01 22:43, webmajsterek@poczta.onet.pl napisał:
> a ile masz RAMU ?? bo takie mielenie dyskiem to obiaw zapchani pamieci a
> windows caly czas zapiuje i odczytuje z pliku wymiany ( moze powinienes zminic
> rozmiar tego pliku ) .
>
> dokladnie tkaie same obiawy pamietam gdy kompy maily po 4 MB i winde 95 .

512 MB RAM, plik stronicowania 768-1600 MB (na partycji jest jeszcze 1
GB wolnego w zapasie). Zawsze tak miałem. Acha, używam równoległego
logowania dla dwóch użytkowników. Czy za tak dziwne objawy mogłaby być
odpowiedzialna taśma?

--
Lisek aka Vulpes Villis
# Człowiek jest jedynym stworzeniem, które nie chce być tym kim jest. #