Re: [dlugie] Problemy z HDD

Autor: Lisek <ahmeni_bez_spamu_at_tenbit.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 15:14:57 MET DST

2004-09-02 15:03, webmajsterek@poczta.onet.pl napisał:

> nie mam winXP -- ale a pewno to nie jest prawdlowe zachowanie .
>
> sprobuj wylaczyc co sie da , zmiejszyc rozdzielczosc grafiki , wylaczyc
> skporki , logowac sie na jednego uzytkonika , wylaczyc jakies fonty i wszystko
> co rezyduje w pamiec, zorbic skan antywirusowy .
>
> moze wylaczyles buforwanie zapisu na dysku ???
> w trybie awaryjnym tez tak tragicznie chodzi ??
>
> czego uzywasz ze zajmuje az tyle MB ???
>
> moze masz cos w biosie ustawione zle -- zbyt szybki transfer na dysk .

Plik stronicwania w XP - o ile wiem, bo nie interesowałem się tym
systemem "od kuchni" - zawsze ma minimum tyle ile jest ramu.
Przynajmniej u mnie tak zawsze miał, również na starym kompie.
Ustawienia zarówno w BIOSie jak i w windzie są takie same jak od momentu
kupienia kompa, z jednym wyjątkiem - przed reinstalką zrobiłem czystkę w
uruchamianych usługach, teraz chodzą wszystkie domyślne.

--
Lisek aka Vulpes Villis
# Po co wam wolność ? Przecież macie telewizję. #