JAK postawić sys. ???

Autor: k o S i o <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 00:07:51 MET DST

Witam,
Stanołaem przed poważnym jak dla mnie problemem ! Mam laptopika z Win XP
[testowo] chodzi beznadziejnie i musze zmianić sys na ME alno 2K , ale
problem polega na tym że laptop jest beznapędowy !!!!!! Stąd moje pytanie !!
W jaki sposób moge postawić na nim sys. - po sieci moge zgrać WIN ME
[instalke niebootowalną ] ale czy ją odpale ?? z poziomu dosa ??
[korzystając z bootowania po [USB] zwykły setup i pójdzie czy nie ?? Jestem
laikiem w kwestii komputerów więc zwracam sie do fahcowców o pomoc. !!
Najchętniej zainstalowałbym 2K, ale z tym to juz wogóle nie mam zielonego
pojęcia jak sopbie poradzić [przecież nie przegram płyty instalacyjnej na
dysk] a nawet jeśli to jak odpale setup z poziomu dosa].

Prosze o pomoc

koSio