Re: karta telewizyjna

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 08:37:15 MET DST

Użytkownik "karol" <karl1@interia.pl> napisał w wiadomości
news:71d1.00000515.41359a13@newsgate.onet.pl...
> Skoro pytanie jest tak trywialne, to powiedzcie mi tylko o co chodzi z
kablem
> do karty audio przy karcie telewizyjnej. Wydaje mi się że skoro mam na
> zintegrowaną to chyba wystarczy, ale wolałbym usłyszeć potwierdzenie.

Grupowicze podpowiedzili mi w tym temacie co i jak, więc teraz ja
odpowiemTobie :-)
Owszem, zintegrowana karta dźwiękowa wystarczy - chociaż na poczatku nie
byłem tego taki pewien. Na mojej płycie głównej mam 2 gniazda opisane jako
CD_N1 i CD_IN2. Jak się okazało, można kartę telewizyjną podłączyć do
jednego z nich, wszystko od razu zadziałalo bez zastrzeżeń. Popatrz na swoją
płyte główna, czy masz coś takiego.
Sam mam WinFast TV 2000 XP Expert i sprawuje mi sie świetnie, więc polecam.
Spójrz na stronę www.chip.pl, ja tam znalazłem 2 lub 3 bardzo ciekawe
artykuły i testy dotyczące kart telewwizyjnych.
Pozdrawiam