Re: karta telewizyjna

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 12:01:42 MET DST

karol napisał:

> Potrzebuję karty telewizyjnej ale jestem zupełnie w tym temacie
> zielony.

Może Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert Box:
Nie wiem, czy są takie na allegro.

lub tańsza wersja Leadtek WinFast TV 2000 XP Deluxe:

albo AverTV Studio 303 Nicam Stereo FM:

IMHO wszystkie są bardzo dobre.

> Niektóre karty mają wymagania odnośnie kart dźwiękowych, czy jak
> mam zintegrowaną na płycie głównej to już nie muszę się tym
> przejmować?

Jeśli twoja karta zintegrowana na płycie ma stereofoniczne
_wejście_ audio, to nie musisz się już niczym więcej przejmować.
Do tunera telewizyjnego podłączasz stereofoniczny wtyk typu mały
jack a drugi koniec wpinasz do wejścia w karcie muzycznej. Ten
zabieg umożliwia przesyłanie sygnału audio do karty muzycznej.
Więcej wymagań nie ma - karta po prostu musi umieć grać i nic
poza tym. Taki kabel powinien być dołączony do tunera. Jeśli go
nie będzie, kupisz za 5 zł.

--
                        Pozdrawiam, Sniper