Re: karta telewizyjna

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 15:42:57 MET DST

Użytkownik "karol" <karl1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:285d.0000027d.41374c44@newsgate.onet.pl...

> TV AVACS Smart TV+FM stereo NICAM
> czy LIFEVIEW FLYVIDEO 3000
> czy EASYLITE na chipie PHILIPS 7134 ?

Zasoby finansowe nie pozwalają Ci na WinFast TV 2000 XP Expert? Zdecydowanie
ta karta (spośród popularnych) ma najlepszy obraz, co zgodnie wszyscy
potwierdzają i cieszy się największą popularnością... Może poszukaj na
Allegro. Bo na temat tych które wymieniłeś nic nie wiem ;-)
A testy na chip.pl czytałeś, tak jak Ci radziłem? Najlepiej jak sam
podejmiez decyzję..