Re: Testy spod DOSa - prośba

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 22:09:03 MET DST

Dzięki za odpowiedź.
> Hm...a może to być coś innego...
> Sprawdź, czy przypadkiem bios Twojej płyty nie ma takiej ( lub podobnej )
> opcji Virus Warning ( może Boot Virus Detection - w każdym razie cos z
> "Virus";)). I czy przypadkiem nie jest ustawione to na Enable... Jeżeli
> tak - włącz ( Disable ) i spróbuj jeszcze raz stawiać system:)
Nie sprawdzałem, a w tej chwili nie mam dostępu do tego komputera.
Nie sądzę jednak żeby to było to. Na tym komputerze przez dość długi czas
chodził Win95, a te kłopoty są przy instalacji Win98SE po sformatowaniu dysku.
W międzyczasie nic nie było zmieniane, jak ustawienia BIOSu, podkręcanie,
czy coś takiego.

Coraz bardziej wydaje mi się, że to może być pamięć i mam 2 testy pamięci.
Jeśli jednak okaże się, że pamięć jest OK to nie mam żadnego innego
testu żeby przetestować resztę.
Potrzebuję testu wszechstronnego uruchamianego spod DOSa, a raczej spod
namiastki DOSa jaką uzyskuje się po ściągnięciu z dyskietki startowej Win98SE.

Pozdrawiam
Adam.