Re: Testy spod DOSa - prośba

Autor: Jacek S. <nqerfh_at_oenx.cy>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 21:55:40 MET DST

Dnia Wed, 1 Sep 2004 21:23:36 +0200, Adam <Adam@komp.com.pl> napisał:

> Może nawet wszystko, bo na razie nie wiem co jest przyczyną
> wystąpienia błędu ochrony podczas instalacji Win98SE.
> Prawdopodobnie pamięć, ale jeśli nie?

Hm...a może to być coś innego...
Sprawdź, czy przypadkiem bios Twojej płyty nie ma takiej ( lub podobnej )
opcji Virus Warning ( może Boot Virus Detection - w każdym razie cos z
"Virus";)). I czy przypadkiem nie jest ustawione to na Enable... Jeżeli
tak - włącz ( Disable ) i spróbuj jeszcze raz stawiać system:)

--
Jacek S. / Opera 7.50