Re: Testy spod DOSa - prośba

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 21:23:36 MET DST

Dzięki za odpowiedź.
> Napisz co chcesz testować
Może nawet wszystko, bo na razie nie wiem co jest przyczyną
wystąpienia błędu ochrony podczas instalacji Win98SE.
Prawdopodobnie pamięć, ale jeśli nie?

> bo po włożeniu dyskietki startowej to nie jest
> spod dosa tylko windows w trybie dos (chociaż faktycznie zgłasz się to jako
> dos ileś tam)
Sęk w tym, że nie udaje mi się wgrać Windowsów.
Mam więc jakby DOS po ściągnięciu z dyskietki startowej.

> Do pamieci jest wg mnie bardzo dobry program to mem86. ale sam sobie
> systemem i trzeba go uruchamiać z dyskietki.
Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś napisał jak taką dyskietkę przygotować.
Na razie ściągnąłem wersję 31a, rozpakowałem i mam:
         Install.bat
         memetest.bin
         rawrite.exe
         README.txt (w którym jest opisana instalacja dla Linuxa)
I co z tym zrobić? Dograć do dyskietki startowej? Jak uruchamiać?

> w windowsach polecam HOT CPU.
Jeszcze nie mam wgranych Windowsów :-). W tym cały problem.

> Z pod dosa to miałem takie dwie dyskietki systemowe do których miałem
> dograne NU wersja chyba siedem i do tego checkit i jakies inne ale czy ktos
> to jeszcze pamięta.?
Pamięta, pamięta. Ale ten Checkit chyba był oddzielnie?

Pozdrawiam
Adam