Re: Testy spod DOSa - prośba

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 21:15:38 MET DST

Użytkownik "Adam" <Adam@komp.com.pl> napisał w wiadomości
news:ch514k$q90$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bardzo proszę o podanie adresów, spod których
> mógłbym ściągnąć sprawdzone testy działające
> pod DOSem (t.zn. po uruchomieniu dyskietki
> startowej dla Win98SE, na przykład).

    Napisz co chcesz testować bo po włożeniu dyskietki startowej to nie jest
spod dosa tylko windows w trybie dos (chociaż faktycznie zgłasz się to jako
dos ileś tam)
    Do pamieci jest wg mnie bardzo dobry program to mem86. ale sam sobie
systemem i trzeba go uruchamiać z dyskietki.
    w windowsach polecam HOT CPU.
Z pod dosa to miałem takie dwie dyskietki systemowe do których miałem
dograne NU wersja chyba siedem i do tego checkit i jakies inne ale czy ktos
to jeszcze pamięta.?