dziwny problem

Autor: Piotr Belniak <uszatan_wywal_to_at_to_tez_o2.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 20:20:25 MET DST

cześć
ostatnio postanowiłem zmienić sobie zasilacz z 230W na 350 - podłączyłem go
grzecznie do komputera i ten nie wstał. Zacząłem więc po kolei odłączać
sprzęty i okazało się, że działa zawsze - oprócz konfiguracji z podłączonym
jednym z dysków - SEGATE Barracuda.
Problem mój polega na tym że nawet jak w przeszłości widziałem padnięte
dyski to raczej ich podłączenie do komputera nie powodowało całkowitego
unieruchomienia komputera.
Jeśli ktoś z Was się spotkał z czymś takim to prosze o podpowiedź - czy ten
dysk nadaje się do naprawy - czy raczej do zezłomowania.

--
pozdrawiam
Piotr Belniak