Re: dziwny problem

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 22:31:11 MET DST

> cześć
> ostatnio postanowiłem zmienić sobie zasilacz z 230W na 350 - podłączyłem go
> grzecznie do komputera i ten nie wstał. Zacząłem więc po kolei odłączać
> sprzęty i okazało się, że działa zawsze - oprócz konfiguracji z podłączonym
> jednym z dysków - SEGATE Barracuda.
> Problem mój polega na tym że nawet jak w przeszłości widziałem padnięte
> dyski to raczej ich podłączenie do komputera nie powodowało całkowitego
> unieruchomienia komputera.
> Jeśli ktoś z Was się spotkał z czymś takim to prosze o podpowiedź - czy ten
> [...]

jezeli to nie zasilacz ( jak sugeruja inni -- czyli ma odpowiendia moc i jest
markowy ) .
to moze byc tak ze zle podlacyzles dysk ( odwrotnie kabelki -- ta tasma do
dysku ) .

ja kilka razy tak podlaczylem dysk i -- po wlaczeniu zasilania komp nie
dzialal -- nic sie nie wlanczzalo , nawet karta graficzna , miedzy innymi taki
dysk z barakuda z robile, ale dysk przezyl takie traktowanie bez uszczerbku .