Re: Parę pytań w sprawie cichego zasilacza do 'średniego' kompa.

Autor: galu <galu_at_niespamuj.gdynia.mm.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 20:57:50 MET DST

Mam pewne rozeznanie w tym, jak głośno pracują zasilacze i coolery na CPU
i kartach graficznych - i większą część z nich byłbym w stanie
'przełknąć', gdyż w porówaniu z tym, co mam u siebie obecnie i tak byłby
to znaczący postęp! Natomiast zecydowałem się wyłożyć niemałą sumkę (jak
na PSU do leciwego kompa) i chcę dokonać NAJLEPSZEGO wyboru ;)
Czy HPC360-302 plasuje się w stawce _naprawdę_cichych_ zasilaczy? Naprawdę
rozrzut opinii i wyników w testach jest duży w jego przypadku.

> kompa mam bardzo podobnego do Twojego, czesto spie przy wlaczonym
> i tez poszukiwalem cichego zasialcza (reszta kompa praktycznie
> nieslyszalna - wentylatory Arctica i dysk Segate'a)

Ponieważ wymieniać będę też chłodzenie procesora (w tej chwili mam śmigło
6000RPM, które utrzymuje co prawda 25'C na Athlonie, ale hałasuje jak
suszarka do włosów) podzielę się wątpliwościami. W zasadzie to zdecydowany
jestem na Pentragrama QC80 (koszt w zależności od użytego materiału od 80
do 120zł), ale niektórzy polecają rozwiązania tańsze - w tym właśnie
Arctiki, np. Copper Silent 2 (50zł)...

Pozdrawiam,
Michał.