Re: Parę pytań w sprawie cichego zasilacza do 'średniego' kompa.

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 18:38:33 MET DST

galu wrote:
> No właśnie - będąc prawie zdecydowanym znajduję na Waszej grupie sugestię,
> by zainteresować się na przykład HuntKeyem BS3000 Whisper - cena 100zł,
> ale faktycznie reklamowanym jako najcichszy z Huntkeyów...

kompa mam bardzo podobnego do Twojego, czesto spie przy wlaczonym
i tez poszukiwalem cichego zasialcza (reszta kompa praktycznie
nieslyszalna - wentylatory Arctica i dysk Segate'a)

Kupilem niedawno wlasnie tego HuntKey'a.. zaraz po wlaczeniu jest
prawie nieslyszalny, pozniej niestety szumi :( choc i tak jest
duzo lepiej niz moj poprzedni Megabajt :) na pocztaku bylem
wrecz zachwycony, teraz nawet to mi przeszkadza :/ (no i to cholerne
brzeczenie monitora :> )

ale i tak jestem zadowolony z zakupu w tej cenie

ogolnie bardzo ciezko jest wyciszyc zasilacz bo szumi nie tyle
wiatrak co przeplywajace przez zasilacz powietrze (wlozylem
kiedys do Megabajta nieslyszalny przeciez wentylator Arcticka
i szumialo...) Trzeba by chyba zdjac obudowe a to sie rowna
utracie gwarancji....
chyba calkowicie zdjac obudowe z zasialcza