Tanie LCD

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:00:05 MET DST

Witam

Czy ktoś przerabiał temat tanich (800 zł) LCD z Allegro? Wyglądają na oko
nieźle - np Gateway http://allegro.pl/show_item.php?item=30173653
Polecano mi NECa jakiegośtam, ale to już 1200 zł.
Nie wiem czy to ma sens? Poradźcie coś! Bo nie wiem co robić a stary CRT już
ledwo zipie i zaraz padnie (aktualnie nie mam w ogóle czerwonego, i
temperaturę mam skopaną okrutnie. do naprawy już go nie zaniosę, bo już i
mnie, i ten sprzęt pan z serwisu zna na pamięc :/ )

Pozdrawiam!

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?