Re: Kilka pytan przed kupnem ...

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 14:21:16 MET DST

Bartosz Szelc napisał(a):

> 2. Jaka plyte glowna .... Czy z Epox 8RDA3+ byly kiedys jakies problemy ?
> Sklaniam sie w jej kierunku gdyz z tego co wiem jest juz w miare tania
> dobra i
> wydajna + posiada zintegrowany nie najgroszy dzwiek

Właśnie dźwięk na tej płycie zniechęcił mnie do niej. Zamiast
wykorzystać mostek MCP-T dali MCP i dodatkowy kontroler FireWire.
Kupiłem Asusa A7N8X Deluxe i jest OK. Ma mniej więcej to samo, tylko
dźwięk na SoundStormie (MCP-T) i Fire Wire w mostku południowym.
Mam głośniki Creative 5300 i słyszałem róznicę. Poza tym SS jest chyba
bardziej "sprzętowy" i lepiej wypada w grach.

Janusz