Re: chłodzenie mostku południowego

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 14:21:27 MET DST

fiman napisał:

> Twoja teoria o konieczniści chłodzenia mosta jest wysoce
> nieprawdopodobna.

Gdzie ja pisałem o konieczności chłodzenia tego mostka?
Sugeruję tylko różne wersje rozwiązania tego problemu, bo
Kuba sam stwierdził, że chce go chłodzić. Nie mam zamiaru
mu w tym przeszkadzać, zwłaszcza że jestem zwolennikiem
chłodzenia wszystkiego co gorące, bo takie elementy podnoszą
tylko niepotrzebnie temp. w obudowie.

> Pewnie masz walniętą płytą.

Czy aby na pewno chciałeś to zaadresować do mnie? Przeczytaj
jeszcze raz wątek, bo odnoszę wrażenie, że się pogubiłeś.

--
                        Pozdrawiam, Sniper