Re: Znowu ta gwarancja (dlugie)

Autor: VB <not_at_provid.ed>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 12:32:11 MET DST

Dnia 31-8-2004 o godzinie 11:35, Flo napisal(a):

> można podstawę prawną.
> Firm dotyczą zapisy w Kodeksie Cywilnym.

Tak, do grudnia 2002 te przepisy obowiazywaly takze konsumentow, ale
wlasnie ustawa "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
o zmianie Kodeksu cywilnego" to zmienila. Firmy nadal obowiazuje
Kodeks Cywilny, a dokladniej jest to ksiega III dzial II.

Od razu jednak zaznacze ze dyskusji na temat rekojmi nie podejme sie,
poniewaz nigdy mnie ona nie dotyczyla wiec i nie mialem potrzeby
wnikania w przepisy.

Zreszta ta dyskusja troche nie na te grupe... choc dobrze by bylo zeby
i sprzedawcy i konsumenci znali obowiazujace prawo i sie do niego
stosowali, byloby duzo mniej niespodzianek, nieporozumien i
rozczarowan...

--
pozdrawiam
Pawel