Re: Znowu ta gwarancja (dlugie)

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 11:35:15 MET DST

VB napisał(a):

> Odpowiadalem na Twoje wywody na temat gwarancji a nie rekojmi, a to
> zupelnie inna para kaloszy i zupelnie co innego ja reguluje.

trudno się nie zgodzić

> Zreszta rekojmia jak juz pisalem obecnie dotyczy tylko firm.

można podstawę prawną.
Firm dotyczą zapisy w Kodeksie Cywilnym.

> Jesli zamierzasz odpowiedziec to prosba bys w miejscach gdzie uwazasz
> ze sie myle podal konkretne podstawy prawne, chetnie sie czegos naucze
> i ja i osoby czytajace ten watek.

Lepiej niech nie odpowiada.
Przeczytałem cały wątek i stwierdzam, że on nie wie o czym pisze. Myli
pojęcia, zapisy ustawy, zapisy w kartach gwarancyjnych.
Tak obrazowo to bierze się do warzenia piwa poprzez rafinację chmielu. :)

--
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam