Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 10:31:32 MET DST

Marcin napisał:

> Realnie Chieftec 360W by sirtec to ~400W.

Jak wy wszyscy lubicie przesadzać :)

> Oczywiście moje doświadczenia z Chiefem by sirtec [...]
> wkładanie ich do prądożernych zestawów klientów - zawsze
> kompy działały stabilnie, a napięcia prezentowały się prawie
> perfekcyjnie.

Tu też przesadzasz, albo niewiele widziałeś. Przyjrzyj się na
stabilność linii 3,3V na maszynach wyposażonych w mocne Pentium
IV, zobacz jak wariują napięcia przy podłączeniu wielu dysków
twardych i jednoczesnym obciążeniu kompa wieloma kartami PCI.
Przejrzyj archiwum, zobaczysz że zamiast słowa _perfekcyjnie_
bardziej pasowałoby tu coś w stylu _całkiem przyzwoicie_.

> do niektórych wkłada się modecoma GT który reprezntuje dobry
> poziom, a do innych Feel300W który znacznie odbiega od GT.

Nie _do niektórych_, tylko do jednej - Modecom Rainbow.
Zapomniałeś również, że jest jeszcze 300 GTF montowany w takich
obudowach jak Prime II, Nice II, Prostation, Prism, Feel V,
Feeling oraz Impact. A Feele wsadzane są do najtańszych modeli,
które z założenia mają być konkurencją dla takich produktów
jak Codegen, Tracer czy Aton. Te z kolei kupują tylko nieświadomi
użytkownicy, którzy nie przykładają żadnej uwagi do jakości
zamontowanego w obudowie zasilacza.

--
                        Pozdrawiam, Sniper