Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:24:15 MET DST

> Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Testów jakichś? Czy po prostu
> uważasz, że Sirtec to Sirtec i musi być lepszy?
Sirtec to sprawdzona marka, niezła jakość, dobre komponenty, świetne
wykonanie, nowoczesna technologia i wydajność. Testów zasilaczy
chiefteca by sirtec jest sporo w sieci i bez problemów je znajdziesz.
Realnie Chieftec 360W by sirtec to ~400W. Inni prodcenci robiący
zasiłki dla chiefa nie mają tak dobrych wyrobów, ale wciąż trzymają
przyzwoity poziom, któremu jednak daleko do sirteca.

Oczywiście moje doświadczenia z Chiefem by sirtec to nie tylko
wiadomości wyczytane z sieci, to również własne użytkowanie (i tak
wolę Enlighta, raczej z przyzwyczajenia niż z rozsądnego powodu) i
wkładanie ich do prądożernych zestawów klientów - zawsze kompy
działały stabilnie, a napięcia prezentowały się prawie perfekcyjnie.

IMHO zasiłki robione dla chiefa przez sirteca i inne firmy można
porównać do sytuacji z budami modecoma - do niektórych wkłada się
modecoma GT który reprezntuje dobry poziom, a do innych Feel300W który
znacznie odbiega od GT.