Re: chłodzenie mostku południowego

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:59:22 MET DST

Użytkownik "fiman" <fimanWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:1611.00000034.41339f16@newsgate.onet.pl...

> No cóż. Oddaj komputer do butiku gdzie kupiłeś płytę i powiedz, że nie
masz
> optymalnej pracy i potrzebujesz to za co zapłaciłeś, płacisz za upgrgade
do
> nowej płyty plus robocizna. Lokalni faceci sporo potrafią ale są w
przymusowej
> sytuacji bo otrzymuja szmelc. W walce srzedawca-klient poniosłeś porażkę.
> Trzeba zminimalizować straty.

Wiesz problem jest jeszcze większy, bo sprzęt kupiłem na proline.pl czyli to
nie będzie takie łatwe. Poszperam jeszcze w necie może coś znajdę, może ktoś
z płytą gigabyte ga-7n400e-l miał podobne problemy. A miałem wybór pomiędzy
Gigabyte a ECS, wybrałem tą pierwszą, kolega drugą i on jakoś nie ma żadnych
problemów, a ma na dodatek mocniejszy procesor. Życie jest brutalne. Mogłem
sobie kupić PS2 zamiast nowego PC:(