Re: Kilka pytan przed kupnem ...

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:57:08 MET DST

Bartosz Szelc wrote:

> Kumpela kupuje nowy komputer w granicach 2800 zł (bez monitora) i prosila
> mnie zebym sie zorientowal...
> Komputer ma byc jak najbardziej bezproblemowy i bezobslugowy...
> Jak jej zainstaluje winde to ma juz tak chulac do #### bez zadnych
> problemow.

jesli stabilnosc priorytetowa - to niech kumpela wezmie markowy RAM
(zamiast "noname") i zasilacz chociaz sredniej firmy (unikac Megabajt,
Codegen itp.)

> 2. Jaka plyte glowna .... Czy z Epox 8RDA3+ byly kiedys jakies problemy ?

byly - klasyka to "puchnace" kondensatory. ale to sie tez zdarza w
innych markach. zreszta - nie ma plyt idealnych. zalezy jak trafisz np.
ja mam Epox i dziala bdb - a kolega ze sklepu ze sprzetem opowiadal jak
zwracali cale PARTIE nowych Epoxow ze wzgledu na usterki..

> 3. W obecnych kartach graficznych na rynku stosunek zł / fps jest chyba taki
> sam i w zasadzie nie ma roznicy co sie kupi w danej cenie

co do tego fx5600 to miej swiadomosc ze "potwor wydajnosci" to raczej
nie jest - wiem bo sam tez uzywam. najnowsze gierki ledwie na niej
chodza na "medium detail" wiec jesli to ma byc komp na pare lat to
"think about it..". ma za to dosyc ladny obraz 2D i jako nividia to
zalete ze jesli kolezanka uzywa innych niz win systemow operacyjnych -
bez problemu znajdzie oryginalne sterowniki binarne producenta pod
prawie kazdy popularny OS, co nie zawsze jest takie proste w przypadku
konkurencji.

> Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

rowniez pozdrawiam

--