Re: Odp: wysoka temperatura procesora

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:38:02 MET DST

Dnia Sat, 28 Aug 2004 18:00:32 +0200, A.M. napisał(a):

> Trzeba założyć dodatkowy wentylatorek z tyłu obudowy. Rozwiąże to problem
> radykalnie, jednak kosztem nieco większego hałasu. Winę za obecny stan
Glosniej bedzie jak bedziesz mial jednego wyjca w zasilaczu czy dwa
niskoobrotowe wiatraki (zasilacz i tyl obudowy)?

> ponosi "gawniany" zasilacz, gdyż to jego wentylator powinien zapewnić
> wystarczającą wymianę powietrza we wnętrzu obudowy (ma wyciągać ciepłe na
> zewnątrz a wtedy zimne zasysa się wszystkimi możliwymi otworami).
Zeby tak bylo musialby miec nielicha wydajnosc a to jest praktycznie
niemozliwe bez odpowiedniej predkosci obrotowej.

> usmażyć jajecznicę. Po założeniu typowego wentylatora 12V - 80x80mm obudowa
> stała się prawie zupełnie zimna z temperatura procesora natychmiast spadła
> niemal o połowę, bo wynosi teraz 42 - 45 stopni. Na ten dodatkowy wentylator
Dziwne w swietle tego co piszesz jest to co zrobiles :-P

GLide

PS. U mnie w obudowie jest 6 dodatkowych wentylatorow a mimo to jest cicho.