Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 18:17:07 MET DST

> Zalezy o lokalizacji geograficznej. Czytalem na tomshardware zrzedzenia
> jakiegos hamburgera, ze poszedl do sklepu i akurat nie mieli zadnego
> dobrego zasilacza, wiec musial kupic takiego z nizszej polki, znaczy
> chiefteca... ;P
Może kupował chiefteca by Delta? To nie są tak dobre zasiłki jak te by
Sirtec, albo kupował 300W do bardzo wypasionego sprzętu - wtedy
rzeczywiście taki chieftec marnie by się prezentował.

Z tym spostrzeżeniem dot. postrzegania marek zasilaczy w zależności od
lokalizacji geograficznej to IMHO masz rację. U nas przyzwoita zasiła
to np. modecom, ale w USA dla świadomych użytkowników dobra marka
zaczyna się wtedy gdy zasiłka kosztuje >150$.

> Niestety to co dla nas jest sprzetem z gornekj polki
> za oceanem jest li tylko dolem sredniej ;)
No właśnie ...

> Ciekawe co by powiedzial
> ten czlowiek, gdyby dostal do testow takiego noname z chin... ;PPP
Umarłby na zawał serca ;)

> j.

Pozdr. Marcin