Re: potrzebuje zasilacza

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:50:47 MET DST

Marcin napisał(a):

> Napisałem że *dobry* zasilacz to max 150 zł . Takiego anteca czy
> chiefteca zaliczyłem do zasilaczy bardzo dobrych

Zalezy o lokalizacji geograficznej. Czytalem na tomshardware zrzedzenia
jakiegos hamburgera, ze poszedl do sklepu i akurat nie mieli zadnego
dobrego zasilacza, wiec musial kupic takiego z nizszej polki, znaczy
chiefteca... ;P Niestety to co dla nas jest sprzetem z gornekj polki
za oceanem jest li tylko dolem sredniej ;) Ciekawe co by powiedzial
ten czlowiek, gdyby dostal do testow takiego noname z chin... ;PPP

j.