Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 18:11:23 MET DST

> W tej cenie, to się dopiero zaczynają te _dobre_ zasilacze :)
Dobry zasilacz to IMHO Modecom i Huntkey (oraz tańsze chiefteci).
Bardzo dobre zasilacze (na Polskie warunki) są droższe, ale ja nic nie
wspominałem o bardzo dobrych zasilaczach, tylko mówiłem o dobrych.

> To ma niewielki wybór, bo Modecom tylko do serii Rainbow daje 300
> GT. W pozostałych jest 300 GTF (nie licząc najtańszych obudów).
Seria Rainbow jest OK. Ewentualnie można wymienić zasiłkę za dopłatą.

> Tutaj można już polemizować :)
Z którym stwierdzeniem? Z tym że chieftec jest bdb czy że nie ma co
lepszego kupować.
IMHO chieftec jest bdb - chociaż inni mogą twierdzić coś innego (patrz
post kolegi januszka).
IMHO nie ma co kupować lepszego zasilacza niż 350GTF z tego względu że
i tak taki zasilacz będzie aż nadto wystarczał do zasilania takiego
kompa (nawet po dołożeniu R9800Pro i trochę innego sprzętu będzie OK),
więc jaki jest sens kupowania chiefteca?

--
Pozdr. Marcin