Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 18:59:15 MET DST

Marcin napisał:

> Bardzo dobre zasilacze [...] są droższe, ale ja nic nie
> wspominałem o bardzo dobrych zasilaczach, tylko mówiłem o dobrych.

Tak, po twojej odpowiedzi na post Marcusa zdążyłem się zorientować
co miałeś na myśli :)

> Seria Rainbow jest OK.

Bo wg producenta to ich flagowy model ale IMHO obudowa jest
*okropna*, w dodatku jej cena jest kompletnie nieadekwatna do tego
co oferuje. Za 100 zł mniej można mieć ładną budę Prime II lub
Prostation.

> Ewentualnie można wymienić zasiłkę za dopłatą.

To chyba najlepsze rozwiązanie.

> Z którym stwierdzeniem? Z tym że [...] nie ma co lepszego kupować.

IMHO zawsze warto mieć porządny zasilacz, dlatego napisałem że
tutaj można polemizować, bo to już kwestia gustu. Inna sprawa, że
Modecom również jest niezły.

--
                        Pozdrawiam, Sniper