Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:42:35 MET DST

> Jak rozumiem kolega nie wie o isteniu czegoś takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2253
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2712
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2254
Oczywiście że wiem o istnieniu tych bądź co bądź bardzo dobrych
zasilaczy.

> Tak? Bo ja tam nie widze "max 150zł"...
Napisałem że *dobry* zasilacz to max 150 zł . Takiego anteca czy
chiefteca zaliczyłem do zasilaczy bardzo dobrych (jakbyś przeczytał
mój poprzedni post ze zrozumieniem, to byś wyczytał jakie zasilacze są
IMHO dobre, a jakie bardzo dobre).
Taka dobra rada na przyszłość: czytaj *dokładnie* posty.

--
Pozdr. Marcin