Re: pamiec RAM

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 00:29:53 MET DST

Jarek wrote:

> Tez myslalem ze to standart ale przestalem tak sadzic kiedy probowalem
> wcisnac pamiec(dimm-y, sdram-y 64MB) ze stanow do mojej plyty glownej... Z
> tego co patrzylem to piny powinny sie nakladac ale wciecia byle przesuniete
> o 1;2 mm. Wiec niewiele myslac poswiecilem jedna kosc i MECHANICZNIE
> przesunalem wciecia. Jednak komp sie nie wlaczal... ;)

Zgadza sie lecz nadal to standard o tym mowi ;] troszke moze zle sie
wypowiedzialem ten pin (wciecie na srodku mowi nam wlasnie o napieciu
kosci ;])

wciecie na srodku (miedzy pinem 40 a 41) pamiec DRAM DIMM 3,3V Buffered
wciecie blizej pin-u 40 (ku lewej stronie patrzac na pamiec gdzie na
lewno zaczyna sie pin 1 , na prawo konczy sie pin 84 ) pamiec DRAM DIMM
5V Buffered

slabym oratorem jestem ale mam nadzieje ze nieco rozjasnilem sprawe ;]

Ale mimo wszystko to definiuje standard ;]