Re: pamiec RAM

Autor: Jarek <j_jaro_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 23:11:56 MET DST

Dodatkowo

> Mi sie wydawalo ze to standard ustala miejsce wciecia i rodzaj napiecia
> ale widocznie moze cos mnie ominelo.
>
> Napiecie w gniazdkach to moze oni maja inny ale pamieci musza pasowac ;]

Tez myslalem ze to standart ale przestalem tak sadzic kiedy probowalem
wcisnac pamiec(dimm-y, sdram-y 64MB) ze stanow do mojej plyty glownej... Z
tego co patrzylem to piny powinny sie nakladac ale wciecia byle przesuniete
o 1;2 mm. Wiec niewiele myslac poswiecilem jedna kosc i MECHANICZNIE
przesunalem wciecia. Jednak komp sie nie wlaczal... ;)