pytanie dotyczace streamera

Autor: kris <kris_at_rulez.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:08:30 MET DST

witam,

Dostalem do rozwiazania ponizszy problem, niestety do tej pory nie mialem
doczynienia ze streamerami:

"streamer "nie przyjmuje" kasetki, co się dzieje? A co w przypadku, kiedy
streamer załadował kasetę, a nie chce jej zwolnić?"

wszystko pod w2k,
chodzi mi o jakas ogolna odpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania
i co wtedy zrobic,
nie mam zadnych dodatkowych informacji wiec o nie nie pytajcie
w necie udalo mi sie tylko znalezc, ze czasem jak streamer nie chce zwolnic
kasetki to trzeba kompa zresetowac,
inna opcja to ze streamer jest fizycznie uszkodzony
ale pewnie sa jeszcze inne metody

z gory dziekuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi

pozdrawiam
kris