Karty MIRO DC10, DC20 - różnice

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:01:34 MET DST

Witam

Jakie są różnice pomiędzy kartami MIRO DC10, DC10plus, DC20 ?
Szukam po necie od dwóch ogodzin i nic nie znalazłem ciekawego. Pinacle
milczy.

Chciałbym zakupić taką DC20 na przykład na Allegro aby zgrać kasetę VHS na
DVD ale nie wiem czy nie będę miał problemów i co daje DC20 w stosunku do
DC10(+). Na DC30 to już szkoda mi kasy aby zgrać jednego VHS'a.
Jakie mają wymagania? Mam WindowsXP SP1, Durona 1.6@2.0GHz, 512MB ram i 80GB
Barracuda.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.