potrzebuje zasilacza

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 21:59:47 MET DST

witajcie
jako że na zasilaczach się kompletnie nie znam potrzebuje waszej pomocy.
mianowicie potrzebuje dobry zasilacz który bez problemów zasili
athlona 2.6 , gf4mx (później jak uzbieram to radek 9600) , 2 x hdd (120 & 20
GB) , cd-rw , cd . chodzi mi o taki który w czasie uzytkowania trzymałby
stabilnie napięcia , obecnie mam :deer computer company cos koło 250 W max i
cos się boje że nie da sobie rady z nowymsprzętem :(:(
ile moze kosztowac taki Dobry zasilacz?? + obudowa ??

pozdrawiam

p.s. wiem że było ale jakich marek szukać a jakich unikać??